تاکید فراکسیون مستقلین ولایی بر توجه به منویات مقام معظم رهبری

تهران (پانا) - سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از بررسی درگیری‌های قره‌باغ و مشکلات معیشتی مردم در نشست امروز فراکسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فراکسیون مستقلین ولایی بر توجه به منویات مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی مجلس، غلامرضا نوری قزلجه در توضیح نشست امروز دوشنبه 5 آبان ماه شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه رهنمودها و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با ستاد مقابله با کرونا مرور شد و تصمیم گرفتیم که اعضای این فراکسیون طبق گذشته منویات ایشان را مورد توجه قرار دهند به خصوص در مورد بحث‌های نظارتی فرمایشات ایشان را مورد نظر قرار می‌دهیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس افزود: موضوع قره‌باغ در ادامه نشست مطرح شد و اعضا گزارش‌هایی از نظارت‌های میدانی خود ارائه کردند و در مجموع نظر دادند که موضع‌گیری مجلس، ائمه جمعه و دولت درباره قره‌باغ خوب بوه است.

وی اظهار کرد: همچنین موضوع اصابت موشک و گلوله‌هایی که به خاک ایران اصابت کرده با حساسیت ویژه بررسی شد و توافق کردیم تا با حساسیت و دقت بالا موضوعات قره‌باغ و مواضع ایران را دنبال کنیم.

نوری در ادامه نشست مشکلات اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای فراکسیون گزارش‌های مختلفی را بر مبنای اطلاعاتی که داشتند را ارائه کردند، معیشت برای اقشار جامعه سخت شده، لذا قرار شد فراکسیون با طرح‌ها و لوایحی که در راستای گشایش مشکلات معیشتی همراهی کند و راهکارهای جدیدی هم در این خصوص ارائه دهد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یادآور شد: در نهایت تداوم جلسات شورای مرکزی برای روزهای یکشنبه هفته کاری مجلس قبل از آغاز صحن علنی مجلس مطرح و مورد نظر موافق اعضا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار