امکان صدور بیش از یک پروانه صنعتی در پلاک ثبتی فراهم شد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت وزارت صمت مکلف است به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های بلااستفاده نسبت به صدور یک یا چند مجوز برای متقاضی یا متقاضیان در یک پلاک ثبتی یا یک کد پستی اقدام کند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امکان صدور بیش از یک پروانه صنعتی در پلاک ثبتی فراهم شد

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، احمد تشکینی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور بهره برداری از ظرفیت‌های بلا استفاده موجود به خصوص در شرایط کنونی که جهش تولید در اولویت اجرایی قرار دارد، ضرورت است از امکانات ایجاد شده به طور بهینه و با راندمان بالاتری بهره‌برداری کرد.

وی افزود: پیرو درخواست‌های فعالان اقتصادی و نیز با تعامل و همکاری هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مصوبه‌ای از طرف هیات ابلاغ شد.

تشکینی ادامه داد: بر اساس این بند، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد به منظور بهره برداری از ظرفیت‌های بلااستفاده نسبت به صدور یک یا چند مجوز برای متقاضی یا متقاضیان در یک پلاک ثبتی یا یک کد پستی، مشروط به توافق مالک یا مالکین و ذینفعان آن پلاک ثبتی و تعیین حدود زمین و یا محل استقرار و امکانات میان ظرفین جسب مورد با رعایت دستورالعمل صدور جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و قوانین و مقررات محیط زیست، سلامت و ایمنی برای مدت یکسال اقدام کند.

براساس اظهارات مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتبار این مجوز تا زمان استمرار اجاره نامه پابرجا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار