نیروی انتظامی را همه مردم دوست دارند

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل گفت: همه مردم نیروی انتظامی را دوست دارند و همه علاقمند کادر زحمتکش ناجا هستند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی را همه مردم دوست دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار با فرماندهی و معاونان نیروی انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی بی خط و ربط امنیت را برای همه مردم فراهم می‌کنند و آحاد جامعه با هر دیدگاه و تفکری برایشان فرقی ندارد.

او کسب رتبه برتر از سوی نیروی انتظامی استان را حاصل درایت فرماندهی و سخت‌کوشی همه کادر و پرسنل معرفی کرد و گفت: بچه های اردبیل در فعالیت هایشان صادق و کوشا هستند و وقتی کاری را انجام می‌دهند به خوبی به پایان می رسانند.

استاندار اردبیل از تلاش های دولت برای تامین مسکن و زمین مورد نیاز پرسنل نیروی انتظامی و تامین زمین مورد نیاز نزدیک به ۷۰۰ خانوار ناجا در استان خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان نیز گفت: در ارزیابی های کشوری در مولفه های امنیتی، استان اردبیل رتبه اول را در نیمه نخست امسال کسب کرد. سردار هوشنگ حسینی افزود: در بحث رزمایش نیز که موضوعات عملیات، آمادگی جسمانی و رزم مطرح است، استان اردبیل رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد.

سردار هوشنگ حسینی نرخ وقوع جرایم را نسبت به نرخ شش کشوری ۳۰۰ به ۸۰۰ و بسیار پایین معرفی و از حمایت های مادی و معنوی استاندار اردبیل به عنوان رئیس شورای تامین استان تشکر و قدردانی کرد.

استانداراردبیل همچنین در دیدار با فرمانده و پرسنل مرزبانی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: با وجود جنگ آذربایجان و ارمنستان، مرزهای استان به برکت حضور نیروهای مرزبانی با همکاری و پشتیبانی سایر نیروهای نظامی و امنیتی در امنیت کامل به سر می‌برد.

اکبر بهنام جو بیان کرد: مردم استان قدردان زحمات مرزبانان هستند و جای خوشحالی است که چه قبل از درگیری و چه بعد از درگیری مشکل خاصی از مرزهای استان گزارش نشده است.

او با اشاره به زندگی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نزدیکی مرزهای استان گفت: نقش خانواده و همسران مرزبانان در خصوص ایجاد امنیت بسیار حائز اهمیت است و ما قدردان همکاری های این عزیزان هستیم.

استاندار اردبیل افزود: ما نمی‌توانیم نگرانی‌های خانواده‌ها را در خصوص مرزبانان فراموش کنیم و وظیفه ماست که با وجود کمبود های اعتباری، قسمتی از مشکلات آن را حل کنیم.

بهنام جو از حل زمین مورد نیاز برای احداث مسکن حدود ۷۰۰ خانوار نیروهای انتظامی استان خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان نیز گفت: هفته نیروی انتظامی امسال به شعار "همه با هم برای سلامت و امنیت" نام گذاری شده که تأکید ما بر رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در جامعه و تامین سلامت عمومی است.

سید شاهین اسماعیلی افزود: تمام هم و غم ما این است که ارتباط ما با مردم به خصوص مرزنشینان تنگاتنگ باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار