روضه غریبی برای غریب الغرباء

تهران(پانا)- دانش آموزان منطقه یک در ایام آخر ماه صفر در سوگ هشتمین خورشید آسمان ولایت وامامت، امام رضا (ع) درعزاداری متفاوت با سالهای قبل شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روضه غریبی برای غریب الغرباء
همه مسلمانان به خصوص ما ایرانی ها وقتی که نام مبارک شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) را می شنویم ناخود آگاه دلهامان به صحن مبارک رضوی و مشهد مقدس پر می کشد.
همه ما آرزوداریم که برای شهادت هشتمین اختر تابناک ولایت وامامت در صحن وسرای ایشان ودرباب الرضا مشغول خواندن زیارت نامه وعزاداری برای شهادت ایشان باشیم.
شنبه ۲۶مهر ماه شهادت این امام بزرگوار وهمچنین شب لیله المبیت است اما چه کنیم که امسال همگی سال متفاوتی را به دلیل وجودویروس منحوس کرونا تجربه ومجبور هستیم درخانه بمانیم ودر خانه هایمان روضه خانگی با حضور اعضای خانواده و روضه ای غریبانه برای غریب شهر طوس برپا کنیم.
به همین مناسبت هیئت دانش آموزی انصار المهدی(عج) انجمن های اسلامی مراسم عزاداری برگزار کردند.
به گفته ملیکا آقایی، مدیر گروه مجازی دختران عاشورایی این هیئت مجازی مراسم عزاداری به مناسبت ایام شهادت آخر ماه صفر همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد و همچنین در پاسخ به سوال بنده که این هیئت درکجا برگزار شده است؟ گفتند: جلسه هیئت انصارالمهدی در محیط مجازی اسکای روم و با آدرس زیر قابل رویت است.
htps://www.skyroom.onli ne/ch/ab.sh.taheri/dd.tehran
*فاطمه محمدی، خبرنگاردانش آموز پانا منطقه1

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار