امیرعبداللهیان: آمریکایی‌ها می‌دانند که انتقام خون سردار سلیمانی بزرگ است

تهران (پانا)-دبیر کمیته فلسطین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت گفت آمریکایی ها می‌دانند که انتقام خون سردار سلیمانی بزرگ است و از آن می ترسند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امیرعبداللهیان: آمریکایی‌ها می‌دانند که انتقام خون سردار سلیمانی بزرگ است

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت گفت: آمریکایی ها در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس دو خطا کردند، خطای اول این بود که خودروی سردار سلیمانی را هدف قرار دادند خطای دوم اینکه سردار سلیمانی و همراهانش را هدف قرار دادند.

امیرعبداللهیان در ادامه اظهار کرد: انتقام خودروی سردار سلیمانی را جمهوری اسلامی ایران با پرتاب ۱۳ موشک بالستیک نقطه زن به پایگاه استراتژیک عین الاسد داد، اما آن فقط انتقام خودروی منهدم شده سردار سلیمانی بود. انتقام خون سردار سلیمانی بزرگتر از آن هست و آمریکایی ها خودشان می دانند و امروز در کاخ سفید می لرزند، از اینکه معادله ای که انتهای آن خروج قطعی آمریکاست چه سرنوشتی را برای آمریکایی که شیب تند سقوط امپراطوری اش را تجربه می کند، رقم خواهد زد.

هر ساله، مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت، برگزار می‌شود و امسال هم پنجمین اجلاس آن با حضور سفرای کشورهای اسلامی مبارز و رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار