کودک شش ساله کاشانی جان خود و خواهرش را نجات داد

کاشان (پانا) - مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت دختر شش ساله ای در تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی این شهر در لحظه های اولیه نشت گاز جان خود و خواهرش را نجات داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کودک شش ساله کاشانی جان خود و خواهرش را نجات داد

روح اله فدایی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این کودک شش ساله که همراه با خواهر سه ساله اش بدون حضور پدر و مادر در منزل بودند، پس از به صدا درآمدن زودپز روی اجاق گاز روشن به علت ترس از این اتفاق، اقدام به ریختن آب روی آن کرده بود و با خاموش شدن اجاق، گاز در فضای منزل منتشر می‌شود.
وی افزود: این کودک که در مهد کودک با آموزشهای سازمان آتش‌نشانی آشنا شده بود، سریع با 125 تماس گرفته و حادثه را توضیح می‌دهد ولی قادر به اعلام آدرس دقیق نبود.
وی گفت: اپراتور ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی با تدبیرهای لازم پس از خونسرد کردن کودک، در اولین فرصت با استفاده از سیستم اعلام آدرس، فوراً تیم‌های عملیاتی ایستگاه ۴سازمان را به محل اعزام می‌کند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: تیم‌های اعزامی با مهارت لازم وارد منزل شده، کودکان را از آنجا خارج کرده و از حوادث احتمالی جلوگیری کردند.
فدایی تصریح کرد: شهروندان هیچ وقت کودکان خود را در منزل تنها نگذارند و شیوه صحیح تماس با آتش‌نشانی و اعلام آدرس دقیق محل زندگی خود را به آنها آموزش بدهند تا در صورت حوادث احتمالی، بتوانند با شماره ۱۲۵ بدون هیچگونه نگرانی تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار