گروههای آموزشی کاشان، 23 رتبه اول را کسب کردند

کاشان ( پانا) - کارشناس تکنولوژی آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان خبر داد بر اساس سنجش شاخصهای فعالیت گروههای آموزشی مناطق 40 گانه استان اصفهان، این شهرستان موفق به کسب 23 رتبه اول و پنج رتبه دوم شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
گروههای آموزشی کاشان، 23 رتبه اول را کسب کردند

محبوبه توتونی مفرد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در دوره متوسطه اول گروههای آموزشی رشته های ریاضیات، علوم، هنر، زبان انگلیسی، عربی، دین و زندگی، تفکر و سبک زندگی، تربیت بدنی، مشاوره، ادبیات فارسی، موفق به کسب رتبه اول استان اصفهان شدند.
وی افزود: گروههای درسی دوره متوسطه نظری در گروه ریاضیات، شیمی، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، تاریخ، جغرافیا، مشاوره، فلسفه و منطق، الهیات و تربیت بدنی موفق به کسب رتبه های اول و گروههای آموزشی رشته های عربی، زیست شناسی، زمین شناسی، فیزیک، مطالعات اجتماعی نیز موفق به کسب رتبه دوم استان اصفهان شدند.
وی اظهار کرد: گروههای درسی دوره متوسطه فنی، حرفه ای و کار دانش نیز گروههای خیاطی و طراحی دوخت، تربیت کودک و مدیریت خانواده، حسابداری، و کارآفرینی موفق به کسب رتبه های اول در استان اصفهان شدند.
کارشناس تکنولوژی آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: سومین دستاورد گروه های درسی کاشان، کسب بیش از یک صد رتبه برتر در فراخوان های استانی و کشوری توسط سرگروه ها و دبیران و هنرآموزان بود.
وی تصریح کرد: در سالی که گذشت کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزشی کاشان با تعیین چشم انداز ارتقاء کیفی آموزش با استفاده از توان و تخصص سرگروه های آموزشی جهت سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش توانستیم به دستاوردهای ارزشمندی در گروههای آموزشی در سطح استان و کشور دست پیدا کنیم.
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش ما محتاج شکستن حصارهای سنتی است در دنیای معاصر، نظام آموزشی زمانی می‌تواند قرین با موفقیت شود که پیوسته در حال نوپدیدی، تغییر، نوآوری و بهبود باشد.
وی گفت: نوآوری باید به صورت مداوم در محتوا، برنامه درسی، شیوه های تدریس، سنجش، امکانات، تجهیزات، تسهیلات و وسایل آموزشی و کمک آموزشی و سبکهای جدید مدیریتی اتفاق افتد تا علم و دانش، بینش و نگرش مهارت و فنون افراد تغییر یافته و بهبود پیدا کند.
کارشناس تکنولوژی آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: گروه‌های درسی به ویژه در دوره متوسطه، به جهت آماده سازی نیروی انسانی برای ورود به جامعه و بازار کار مسولیت پذیری، استقلال‌طلبی، رشد شناختی و عاطفی و حرفه‌ای دبیران و نهادینه کردن فرهنگ توسعه، نقش و اهمیت ویژه‌ای دارد.
توتونی مفرد تصریح کرد: برگزاری کارگاه ها و جلسه های توجیهی و علمی در راستای اهداف سند تحول بنیادین جهت ارتقای کیفی تدریس با موضوعات نظارت با رویکرد بالینی، درس پژوهی، اقدام پژوهی برای سرگروهها، مدیران، معاونان، دبیران و هنرآموزان از جمله اقدام‌های گروه‌های درسی کاشان بود.
وی اظهار کرد: ایجاد سایت کامپیوتر، برگزاری کارگاه های ساخت محتوای الکترونیکی، سنجش عملکردی ارزشیابی تحصیلی، برگزاری نزدیک به دو هزار ساعت دوره های ضمن خدمت جهت ارتقای کیفی آموزش، بازدید از آزمایشگاه ها و کارگاه های مدارس، از دیگر برنامه های کارشناسی تکنولوژی آموزشی کاشان بود.
توتونی مفرد گفت: برگزاری همایش ها و بازیدهای علمی با همکاری سرگروه ها با موضوعات تربیت بدنی، یلدا، بزرگ مردان تاریخ، همایش نانو تکنولوژی، طعم شیرین ریاضی، تور کارآفرینی، بازید از صنایع از دیگر برنامه های مدیریت آموزش و پرورش کاشان جهت بهبود کیفی آموزش در مدارس این شهرستان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار