پرچمدار صلح و سازش در کشور:

استان کرمانشاه در پرونده های سازشی جزء استان های برتر کشور قرار دارد

کرمانشاه (پانا) - عباس عربی پرچمدار صلح و سازش در کشور عنوان کرد تمامی مسئولین در قوه قضاییه به صلح و سازش در پرونده های قضایی نظر مثبت دارند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
استان کرمانشاه در پرونده های سازشی جزء استان های برتر کشور قرار دارد

عباس عربی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بنده از سال 1382 در بحث صلح و سازش در پرونده های قضایی ورود پیدا کرده ام و با خداوند عهد کردم جز کارهای عام المنفعه و صلح و سازش برای مردم انجام ندهم.

وی در ادامه گفت: درگیری های قومی و قبیله ای و اختلافات خانوادگی با صلح و سازش حل می شود و خوشبختانه تمام مسئولین در قوه قضاییه نظر مثبتی به این امر دارند.

پرچمدار صلح و سازش در کشور تصریح کرد: تاکنون بالغ بر سیصد فقره پرونده قتل عمد در کل کشور و بالای ده هزار پرونده نزاع دسته جمعی را به سرانجام صلح و سازش رسانده ام و تلاشم این است که خدمتگزار مردم در سراسر ایران باشم.

عباس عربی خاطر نشان کرد:اقوام کرمانشاهی جزء بزرگترین اقوام در ایران است و از ویژگی های آنان سلحشوری، مرزداری و مهمان نوازی است. نباید به شایعه ها در مورد غرب کشور به ویژه کرمانشاه دامن زد. زیرا به لحاظ آماری استان کرمانشاه در جدول آمار متوسطی در مورد نزاع های دسته جمعی و قتل نسبت به استان های دیگر دارد.

او همچنان اعلام کرد: استان کرمانشاه در پرونده های سازشی جزء استان های برتر کشور قرار دارد.

عباس عربی پرچمدار صلح و سازش در کشور گفت: از آنجا که صلح و سازش نعمت ارزشمندی است چه از نظر دینی و مذهبی و چه از لحاظ اجتماعی از تمامی کسانی که در این راستا تلاش می کنند کمال تشکر را دارم و دستشان را می بوسم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار