تا کنون ۵۰۷ نیشابوری براثر کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند

نیشابور (پانا)- رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد از ابتدای شروع پاندمی کرونا تا کنون ۵۰۷ نیشابوری جان خود را از دست داده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تا کنون ۵۰۷ نیشابوری براثر کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور محسن عظیمی نژاد، در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به این که قبل از شروع کرونا ۷۷۰ بیمار آنفولانزا در بیمارستان بستری داشتیم خاطر نشان کرد: آمارهای تکان دهنده نشان می دهد که روند رو به افزایشی در مورد میزان ابتلا در پیش داریم.

وی با اشاره به میزان بیماران پذیرش شده عنوان کرد: آمارها نشان می دهد که میزان ابتلا در کودکان افزایش یافته است. بیشترین میزان مبتلایان گروه سنی ۷ تا ۱۳ سال هستند که با علائم و ‌مشکلات گوارشی مراجعه می کنند.

عظیمی نژاد با بیان این که از صد درصد مدارس تحت پوشش دانشکده بازدید صورت گرفته، موارد گزارش شده از مدارس را متذکر شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی در ادامه تصریح کرد: برای آموزش به شهروندان و اجرای موازین پیشگیرانه بایستی همه ارگان ها و ادارات دست به دست هم دهند. در ادامه انتظارات حوزه سلامت را از شهرداری، آموزش و پرورش، بهزیستی و .... بیان کرد.

عظیمی نژاد همچنین از رسانه ها خواست که بیش از پیش در جهت حساس سازی، آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ عمومی بکوشند.

جلسه ستاد مقابله با کرونا با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، رئیس محترم دانشکده علوم پزشکی و سایر مسئولان شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان در سالن همایش معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار