توضیحات دادستان تهران درباره کلیپی در حاشیه اجرای طرح رعد

تهران (پانا) - دادستان تهران در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، توضیحاتی ارایه کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات دادستان تهران درباره کلیپی در حاشیه اجرای طرح رعد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، علی القاصی مهر گفت: در مورد سارقینی که آن خانم را مورد ربایش و اموالش را سرقت کرده بودند، احدی از متهمین بلافاصله در صحنه جرم دستگیر و قرار بازداشت موقت توسط بازپرس جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

القاصی تصریح کرد: دو نفر از سارقین همدست وی نیز که متاسفانه در حین تعقیب و گریز مامورین فرار می کنند، شناسایی و دستور دستگیری آنها هم صادر شده و دادستانی بر سرعت عمل در دستگیری این افراد تبهکار به پلیس تهران تاکید ویژه کرده است که اقدامات در جهت دستگیری آنها مستمراً تحت رصد و پیگیری دادستانی تهران قرار دارد.

دادستان تهران خاطرنشان‌ کرد: خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم می باشد و دستگاه قضایی هیچ ملاحظه ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و در راستای تاکیداتی که ریاست قوه قضائیه داشتند پرونده این دسته از مخلین نظم و امنیت به طور ویژه،سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آنها داده نمی شود.

بر اساس این گزارش هیچ کدام از این متهمین در حالت مرخصی از زندان نبودند و یک نفر از آنها سابقه زندان دارد ضمنا دادستانی تهران طی تماس تلفنی با شاکیه در جریان آخرین وضعیت وی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار