نشست صمیمی مدیر سازمان دانش آموزی با نمایندگان مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در نشستی صمیمی با دو تن از نمایندگان مجلس دانش آموزی استان بر فعالیت هر چه بیشتر اعضای این مجلس در رساندن صدای دانش آموزان سیستان و بلوچستانی به مسئولان کشوری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی مدیر سازمان دانش آموزی با نمایندگان مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان

محمود همت در دیدار صمیمی با دو تن از نمایندگان مجلس دانش آموزی استان اظهار کرد: هدف شورای دانش آموزی ترویج فرهنگ مشارکت جویی، تعاون، همکاری و تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان در عرصه های مختلف آموزش و پرورش است.
وی بهره بردن از نظرات دانش آموزان برای اصلاح و ارتقای قوانین، مقررات و برنامه ها را از اهداف انتخابات شورا و مجلس دانش آموزی بیان کرد.
همت با تأکید بر تقویت روحیه خودباوری و خود ابتکاری در دانش آموزان، گفت: دانش آموزان باید به سرنوشت خود و سایر دانش آموزان اهمیت دهند و از هم اکنون برای به دست آوردن تجارب لازم و بر عهده گرفتن مسئولیت های مهم در آینده آماده شوند.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان این که نظرات نمایندگان مجلس دانش آموزی در سیاست گذاری ها بسیار مؤثر است، گفت: نمایندگان دانش آموزان در مجلس دانش آموزی باید با نگاه تیزبین خود انتقادات و پیشنهادات سازنده ای در مدرسه، ادارات آموزش و پرورش و حتی وزارتخانه ارائه دهند.
همت خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی استان گفت: نیازهای اصلی و مهم دانش آموزان سیستان و بلوچستانی را رصد و شناسایی کنید و در طول دوران خدمت خود در مجلس دانش آموزی برای رفع این نیازها تلاش کنید.

گفتنی است در این دیدار یاسین بصیرانی و فرناز فرنام دو تن از اعضای مجلس دانش آموزی کشور و اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار