زمان آغازحرکت حمل مشعل پارالمپیک توکیو اعلام شد

تهران (پانا) - وب سایت رسمی بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ زمان بندی مراسم حمل مشعل این رویداد را مشخص کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
زمان آغازحرکت حمل مشعل پارالمپیک توکیو اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مراسم حمل مشعل بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰، از ۱۲ تا ۲۴ اوت (۲۱ مرداد تا ۲ شهریور) سال آینده و در فاصله زمانی بین بازی های المپیک و پارالمپیک باهدف ایجاد محیطی پر شور و نشاط برای ورود به بازی های پارالمپیک برگزار خواهد شد.

این وب سایت نوشت؛ از روز ۱۲ اوت، ۴۷ مشعل در ۴۷ استان ژاپن روشن می شود که به تدریج این مشعل ها به یکدیگر می رسند تا در نهایت روز ۲۰ اوت (۲ شهریور) مشعل اصلی پارالمپیک را روشن کنند.

مدیریت این مراسم بر عهده شهرداری های ژاپن در استان های شیزوکا، کوبه، سایتاما و توکیو است و از میان افرادی که در فوریه سال ۲۰۲۰ برای شرکت در این برنامه ثبت نام کردند، در نهایت هزار نفر انتخاب شدند که در گروه های سه نفره این مشعل ها را حمل خواهند کرد.

مشعل بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ به گونه ای طراحی شده تا احساسات مردم نسبت به جنبش پارالمپیک را به تصویر بکشد. بدنه این مشعل ترکیبی از سنت و تکنولوژی مدرن و الهام گرفته از شکوفه های گیلاس نماد کشور ژاپن است، نمادی که در ساخت عروسک های توکیو ۲۰۲۰ نیز به چشم می خورد. مشعل بازی ها طرحی یکپارچه از سنت و تکنولوژی به روز ژاپن است که روح بازسازی و توجه به پایداری را به تصویر می کشد. طراحی قسمت بالای مشعل نشان دهنده شکل شعله های آتش است. شعله های برافروخته که در مرکز مشعل به هم می رسند و درخشندگی چشم نوازی را به نمایش می گذارند.

مراسم حمل مشعل بازی های پارالمپیک فرصت خوبی برای تعامل میان جامعه و مردم با گرایشات و توانمندی های مختلف با هدف ارج نهادن به مفهوم وحدت در عین کثرت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار