عدم موافقت ستاد ملی کرونا با حضور رئیس‌جمهوری در مجلس

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری از حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
عدم موافقت ستاد ملی کرونا با حضور رئیس‌جمهوری در مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسینعلی امیری گفت: رئیس جمهوری تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا است. ستاد ملی کرونا با حضور رئیس‌جمهوری در مجلس موافقت نکرد بنابراین با توجه به عدم الزامی بودن حضور دکتر روحانی در معرفی وزرا در مجلس اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مجلس حضور پیدا می‌کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود از نظر آیین‌نامه‌ای معاون اول رئیس جمهوری نمی‌تواند پاسخگویی مخالفان در مجلس باشد، افزود: در قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در یکی از فرازهای ماده ۲۰۴ مقرر داشته به رئیس جمهور می‌تواند پاسخ به اظهارات مخالفان را به شخص دیگری واگذار کند که در رای اعتماد به دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی از این ظرفیت استفاده شد و معاون اول رئیس جمهور به اظهارات نمایندگان مخالف در مجلس پاسخ داد.

وی توضیح داد که بر همین اساس برای دفاع از آقای رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت می‌خواست از این ظرفیت آیین‌نامه‌ای استفاده کند که از طرف مجلس اعلام شد که برداشت هیئت رییسه در این دوره از آیین‌نامه داخلی مجلس با دولت متفاوت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار