نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی:

رزم‌حسینی شانس زیادی برای اخذ رای اعتماد نمایندگان دارد

تهران (پانا) - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی می‌گوید رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت شانس زیادی برای اخذ رای اعتماد نمایندگان دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رزم‌حسینی شانس زیادی برای اخذ رای اعتماد نمایندگان دارد

به گزارش ایلنا، غلامرضا مرحبا با اشاره به آغاز بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون‌هایی تخصصی خانه ملت اظهار کرد: آقای رزم حسینی عصر امروز در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یافت و برنامه های خود را تشریح کرد تا اعضای کمیسیون اطلاع پیدا کنند.

وی افزود: معتقد هستم که آقای رزم حسینی نسبت به گزینه قبلی وزارت صمت شانس بیشتری برای اخذ آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد و فضای کلی بهارستان نسبت به گزینه جدید مثبت ارزیابی می شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون در شرایط حساسی به سر می بریم و از آنجا که وزارت صنعت، معدن و تجارت وزارتخانه بسیار مهمی است و باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: وزارت صمت با تامین نیازهای ضروری مردم و بخش های صنعتی و معدنی مرتبط است و بلاتکلیفی چندین ماهه چنین وزارتخانه‌ای به هیچ عنوان به صلاح نیست؛ در صورت رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی، باید موضوعاتی مانند معیشت مردم در اولویت کاری قرار گیرد.

مرحبا با بیان اینکه ساماندهی واردات و تامین نیازهای ضروری مردم باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: بسیاری از معادن کشور درحال حاضر با مشکلاتی مانند آلودگی زیست محیطی، عدم سودآوری، نارضایتی نیروی انسانی و بهره برداری حداقلی از ظرفیت های موجود مواجه هستند که برای حل این مسائل باید برنامه ریزی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار