برپایی موکب‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در استان‌های کشور

تهران (پانا) - بر اساس اعلام دبیرخانه اربعین دانشگاه فرهنگیان یکی از محورهای پویش سفیران حسینی(ع)، طرح برپایی 31 موکب مجازی در استان‌های کشور است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در استان‌های کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، با توجه به برپایی موکب‌های عزاداری در سال‌های گذشته در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان و با توجه به شرایط خاص ایجاد شده در کشور و اظهار تمایل دانشجومعلمان و همکاران برای برپایی موکب، طرح ایجاد موکب مجازی در هر استان در بستر پیام رسان‌های داخلی و سایت برنامه ریزی شد و برخی از استان‌ها تا کنون نسبت به برپایی موکب‌های مجازی اقدام کرده و در دو محور فضای مجازی و تولیدات چندرسانه‌ای در موکب‌های خود برنامه ریزی کرده‌اند.

استان‌هایی که علاوه بر موکب استانی تمایل دارند به صورت متمرکز و کشوری برنامه‌های موکب خود را در سطح کشور منتشر کنند می‌توانند با ارسال برنامه‌های خود طی نامه‌ای به معاونت فرهنگی و اجتماعی، در موکب سردار شهید حاج قاسم سلیمانیِ سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان در پیام رسان بله و سایت اربعین میزبان موکب کشوری باشند.

زمان مکاتبه برای دریافت نوبت میزبانی موکب کشوری حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 7 مهر است. استان قم به عنوان اولین استان روز پنجشنبه 17 مهر میزبان موکب کشوری دانشگاه فرهنگیان است.

همچنین دبیرخانه اربعین دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: آخرین فرصت برای ثبت‌نام استادان، دانشجومعلمان و استادان در دانشگاه اربعین (دوره های ضمن خدمت مجازی معرفتی) نیز تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 7 مهر از طریق سایت www.cfu.ac.ir/arbaeen است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار