معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

خانواده ها در فرستادن فرزندانشان به مدرسه مخیر هستند

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد در حال حاضر آموزش و پرورش با وجود شرایط سخت و استثنایی که بر فضای آموزشی و پرورشی حاکم شده است توانمندتر از همه دوران ها کار می کند و تاکنون امتحان خوبی پس داده است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها در فرستادن فرزندانشان به مدرسه مخیر هستند

سید مجتبی موسوی در گفت و گو با پانا بیان کرد: مدارس تعطیل نیست و دَرِ مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی از لحاظ ضدعفونی مدارس و فاصله گذاری اجتماعی، به روی دانش آموزان و خانواده های آنان باز است، همچنین مدیر و همه عوامل در مدرسه حضور دارند و آماده ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به شکل حضوری به دانش آموزان هستند.

وی در ادامه افزود: اما با توجه به شرایط شیوع بیماری در استان ما تابع سیاست گذاری های ستاد کرونا در استان هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی تصریح کرد: خانواده ها در فرستادن فرزندانشان به مدارس مخیر هستند. خانواده هایی که نگران حضور فرزندانشان در مدارس هستند می توانند تابع برنامه های آموزشی و پرورشی در شبکه های اجتماعی دانش آموزان باشند و برنامه های آموزشی را از طریق شبکه شاد، کانال های فرهنگی، اجتماعی و کانال های مدرسه ای در بستر شاد دنبال کنند و در صورتیکه هیچ کدام از این شرایط مهیا نبود می توانند از بسته های آموزشی و پرورشی استفاده کنند که تحویل این دانش آموزان و خانواده ها داده شده است.

این مقام مسؤول تاکید کرد: با توجه به شرایط سخت و استثنایی موجود، آموزش و پرورش تمام تلاشش را کرده تا به بهترین شکل ممکن خدمات مطلوب آموزشی و پرورشی را به دانش آموزان ارائه بدهد و در حال حاضر توانمندتر از همه دوران ها کار می کند.

سید مجتبی موسوی با بیان اینکه خیلی از دانش آموزان به علت شیوع بیمار کووید 19 و خانه نشینی دچار افسردگی و نگرانی شده اند گفت: بایستی فضای مدرسه دوباره برای حضور دانش آموزان بازگشایی می شد که حتی برای یک وعده در هفته در این فضای اجتماعی حضور پیدا کنند تا باری از استرس ها و آلام آنان کاسته شود.

معاون پرورشی و فرهنگی ضمن تشکر از سازمان دانش آموزی برای تولید محتواهای آموزشی اعلام کرد: تاکنون زحمات زیادی در حوزه پرورشی برای تولید محتوا کشیده شده و محتواهای ارزشمندی در استودیوها تولیده شده است و بسیاری از آنان در کانال های اجتماعی کشوری بارگذاری شده است.

وی همچنین از خدمات 24 ساعته آنلاین مرکز مشاوره و هسته های مشاوره برای پاسخگویی به مردم در زمینه های روانشناسی و روانشناختی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار