معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

در شرایط تحریم مولدسازی سرمایه‌ها از راه‌های موثر تنوع‌بخشی منابع در دستگاه‌هاست

تهران(پانا)- معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست برنامه‌های اقتصادی و کارآفرینی اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران که با حضور الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در سالن کنفرانس آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد، گفت در شرایط تحریم مولدسازی سرمایه‌ها از راه های موثر تنوع‌بخشی منابع در دستگاه‌هاست.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
در شرایط تحریم مولدسازی سرمایه‌ها از راه‌های موثر تنوع‌بخشی منابع در دستگاه‌هاست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،یوسف بهارلو با اشاره به اینکه اتفاقات اقتصادی مثبتی در شهرستان‌های استان تهران صورت گرفته است، گفت: فرهنگ سازمانی در همه دستگاه‌ها وجود دارد و باید با توجه به این فرهنگ سازمانی بتوان قوانین را در سازمان اجرایی کرد، وگرنه مقاومت در برابر اجرای قوانین و تغییر و تحول بسیار زیاد است.

او با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد در سال‌های گذشته در آموزش و پرورش به شکل جدی دیده نشده است، اظهار کرد: قوانین بسیار خوبی در زمینه‌های اقتصادی و توسعه دستگاه تعلیم و تربیت در شوراهای آموزش و پرورش دیده شده است که متاسفانه در سال‌های زیادی از آنها غافل بوده‌ایم.

بهارلو با تاکید بر اینکه فقط با تصویب قوانین و مقررات نمی‌توان مشکلات دستگاه‌های اجرایی کشور را حل کرد، تصریح کرد: باید شرایط تبیین و اجرای قوانین در دستگاه‌ها و سازمان ها فراهم شود تا بتوانند به شکل مطلوب از امکانات و منابع موجود استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در خصوص قانون شوراهای آموزش و پرورش کار گروهی در شهرستانهای استان تهران تشکیل شد، تاکید کرد: این کارگروه پایه‌گذار اتفاقات بسیار مهمی در استان شد چرا که کارشناسان خبره در این کارگروه به تبیین مصوبات در جهت اجرا شدن آن پرادختند.

بهارلو در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فرایند تغییر یک نوع فرآیند تدریجی و مستمر است، اظهار کرد: باید با همدلی و کار تیمی به تحول نزدیک شد، چرا که آموزش و پرورش بدون تغییرات و ابزار لازم در محیط یادگیری نمی تواند به اهدف و نتایج مطلوب تعلیم و تربیت دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار