رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران :

برگزاری ویدئو کنفرانس اجرای برنامه‌ از ستاد تا مدرسه

تهران(پانا)- جلسه ویدئوکنفرانس اجرای برنامه از ستاد تا مدرسه ویژه کارشناسان محترم ادارات آموزش وپرورش استثنایی و رابطین شاخص‌های اختصاصی توسط سازمان استثنایی کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویدئو کنفرانس اجرای برنامه‌  از ستاد تا مدرسه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،دژن رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران با اشاره به بهره‌مندی کارشناسان و مدیران مدارس از سند تحول بنیادین گفت: سند تحول بنیادین باید در اختیار مدیران قرار گیرد،زیرا در آن به تفاوتهای فردی، مناسب سازی محتوا، خدمات مشاوره ای و توان بخشی و کلیه راهکارهای مناسب برای اداره مدارس اشاره شده است.

او با تاکید بر اینکه کارشناسان نباید خود را از کادر و عوامل اجرایی مدارس جدا بدانند و باید در دل آموزش باشند ، اظهار کرد: باید به هدف‌گذاری در قبال آموزش‌های هر دوره تحصیلی توجه کرده و ادارات با برنامه‌هایی تدوین شده جهت تقویت آموزش از فعالیت‌های آموزشگاهی پشتیبانی نمایند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: دانش‌آموزان پس از فارغ‌التحصیلی باید به زندگی اجتماعی، روابط اجتماعی و مهارت های زندگی مناسب دست یابند و لازم است آموزش از نهاد آموزشی به فرهنگی تبدیل شود و مدرسه صرفا نهاد آموزش نباشد و به آموزش فرهنگ نیز بپردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار