صدری رئیس آموزش و پرورش شهر کوهپایه:

حمایت از کالای داخلی در آموزش و پرورش شهر کوهپایه با خرید مواد ضدعفونی کننده داخلی

اصفهان(پانا)-سی وچهارمین اجلاس روسا ومدیران نواحی ومناطق آموزش وپرورش استان باحضور مدیرکل ومعاونین ومشاورین مدیرکل برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالای داخلی  در آموزش و پرورش شهر کوهپایه  با خرید مواد ضدعفونی کننده داخلی

سعید صدری رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهپایه در گفتگو با پانا گفت: باتوجه به اینکه منطقه کوهپایه که یک منطقه روستایی و پراکنده است، آمار تراکم دانش آموزان آن زیاد نیست. به غیر از چند مدرسه که کلاس ها بالای بیست و پنج نفر جمعیت دارند بقیه ما بین پانزده تا بیست نفر هستند و ما می توانیم برای کلاس های شلوغ برنامه ریزی صحیح داشته باشیم.
وی تصریح کرد: بیشتر مدارس ما کلاس های چند پایه دارند که تعداد دانش آموزان کم است و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت. در روز شنبه هم انشالله به صورت نمادین برنامه ریزی کردیم در چند مدرسه بازگشایی را داشته باشیم.

وی افزود: با نظارت و پیگیری مستمر، شرایط برای عضویت همکاران و دانش آموزان در شبکه آموزشی دانش آموز "شاد" فراهم شد. البته دانش آموزان اتباع و تعدادی از دانش آموزان مدارس روستایی به دلیل نبود زیر ساخت‌های نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری نتوانستند از امکانات شبکه شاد بهره‌مند شوند که معلمان دلسوز و پرتلاش با حضور در مدرسه و یا محل سکونت آن ها فرآیند آموزش این دسته از دانش آموزان را تداوم بخشیدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کوهپایه با اشاره به تشکیل کارگروه های پروژه مهر از سال گذشته تصریح کرد: دستورالعمل های لازم به منظور تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی و سرویس های بهداشتی مدارس به مدیران ابلاغ شد، کارشناسان ناظر اداره نوسازی از مدارس بازدید کرده و موارد مثبت و منفی مشخص شد. همچنین با همکاری کمیته راهبردی، کمبودها و مازادهای نیروی انسانی مشخص شده و سعی شد تا در زمینه نگهداشت نیروی انسانی به نحو مطلوب عمل شود و امیدوارم با ورود نیروهای فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه نشویم.

او در خصوص وضعیت قرمز کرونا گفت: اگر در منطقه وضعیت قرمز باشد ما با تعداد محدود دانش آموز بحث آموزش را پیگیری می کنیم.
صدری در رابطه با استفاده از وسایل ضدعفونی کننده در مدارس بیان کرد: در شهرک صنعتی سگزی در منطقه کوهپایه یک شرکتی که در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده فعالیت دارد و مواد ضدعفونی کننده با قیمت مناسب برای مدارس ما خریداری شده است که این خودش یک حمایت از تولیدات و کالای ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار