آخرین اخبار درباره مقصد جدید لیونل مسی؛ چرا پاری سن ژرمن از لیست مشتری‌ها خارج شد؟

تهران (پانا) - پاری سن ژرمن نمی‌تواند برای خرید لیونل مسی دست به کار شود، موضوعی که کار پیوستن فوق ستاره را به منچستر سیتی آسان خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار درباره مقصد جدید لیونل مسی؛ چرا پاری سن ژرمن از لیست مشتری‌ها خارج شد؟

به گزارش the sun ، انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن غیرممکن است، زیرا حقوق او 95 میلیون پوند بیشتر از نیمار و کلاین ام‌باپه است.

از زمانی که فوق ستاره‌ آرژانتینی 33 ساله به مدیران بارسلونا اعلام کرده است که تقریبا پس از 20 سال حضور در این باشگاه قصد دارد این تیم را ترک کند، تصور می‌شد که پاری سن ژرمن که از نظر مالی اوضاع بسیار خوبی را دارد و توسط مالک قطری اداره می‌شود، از اولین تیم‌هایی باشد که برای امضا قرارداد با لیونل مسی تلاش کند.

اما براساس گزارش‌ها، حتی اگر هزینه نقل و انتقالات را هم در نظر نگیریم، پاری سن ژرمن قادر به پرداخت دستمزد لیونل مسی نخواهد بود. او فعلا حدود 64 میلیون پوند در سال درآمد دارد که البته این درآمد با آپشن‌ها قهرمانی و کسب جایزه‌های فردی بالاتر هم می‌رود. به گونه‌ای که گفته می‌شود درآمد او به 95 میلیون پوند در یک فصل می‌رسد و البته در صورت برنده شدن هر جایزه فیفا 15 میلیون پوند دیگر درآمد خواهد داشت. اعدادی دیوانه‌وار که نشان می‌دهد حقوق لیونل مسی از مجموع حقوق سه ستاره پاری سن ژرمن هم بیشتر است.

نیمار حقوق هفتگی 620 هزار پوند و سالانه 32.2 میلیون پوند را دریافت می‌کند، رقمی که از حقوق کل اعضا تیم آتالانتا بیشتر است. ام‌باپه هم حدود 280 هزار پوند در هفته و 14.5 میلیون پوند در سال حقوق می‌گیرد. تیاگو سیلوا هم که احتمالا راهی چلسی خواهد شد، حقوق هفتگی 190 هزار پوند را دریافت می‌کند که در سال تقریبا 10 میلیون پوند می‌شود.

این بدین معنی است که دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن حدود 47 میلیون پوند حقوق خواهند گرفت، رقمی که خیلی کمتر از حقوق لیونل مسی بدون احتساب پاداش خواهد بود.

با توجه به این وضعیت، منچسترسیتی توان بیشتری برای توافق با لیونل مسی خواهد داشت و اگر گواردیولا حاضر به همکاری مجدد با او باشد، منچسترسیتی شرایط مالی امضا قرارداد با مسی را دارد.

فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی معتقد است که آنها موفق خواهند شد که برنده 6 توپ طلای جهان را به تیم خود بیاورند. او راهی اسپانیا شده است تا به مدیران بارسلونا اطمینان دهد که منچسترسیتی می‌تواند از پس قیمت لیونل مسی بر آید. هر چند در این بین لیونل مسی معتقد است که با وجود بند فسخ قرارداد، این حق را دارد که به صورت رایگان بارسلونا را ترک کند اما مدیران بارسلونا اصرار دارند که هر تیمی خواهان خرید لیونل مسی است باید 631 میلیون پوند پرداخت کند.

چلسی و اینتر میلان هم دیگر تیم‌هایی هستند که تمایل دارند لیونل مسی را در اختیار داشته باشند. منچستر یونایتد هم برای خرید این فوق ستاره ابراز تمایل کرده بود اما به نظر می‌سد آنها شانسی برای خرید مسی نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار