و یدئو کنفرانس معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با ادارات شهرستان و مناطق استان برگزار شد

بوشهر(پانا)_ ویدئو کنفرانس معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با ادارات شهرستان و مناطق استان با عنوان پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
و یدئو کنفرانس معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با ادارات شهرستان و مناطق استان برگزار شد

ویدئو کنفرانس پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با حضور مدیران و روسا، معاونین پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزش ابتدایی و متوسطه، کارشناسان تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی، کارشناسان سلامت و تندرستی و روابط عمومی شهرستانها و مناطق استان بوشهر برگزار شد.

اسد حصیری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : پروژه ملی کنترل وزن و چاقی با همکاری مدیران مدارس، آموزگاران پایه و دبیران انجام خواهد گرفت. این پروژه از ۲۶ مهرماه در هفته تربیت بدنی آغاز و تا ۱۵ آبان ماه سنجش اولیه از وضعیت ترکیب بدنی( BMI ) دانش آموزان ۳ مقطع تحصیلی انجام و در سامانه سناد ثبت خواهد شد و پس از آن آموزش های لازم برای دانش آموزان که دارای اضافه وزن و چاقی هستند مورد مشاور تغذیه و برنامه های آموزشی فعالیت بدنی و ورزش در منزل با راهبری کارشناس تربیت بدنی و کارشناس سلامت انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: سنجش ثانویه در اسفند ماه انجام و نتایج پس آزمون ثبت سامانه و مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و دانش آموزانی که موفق به کاهش وزن خود گردیده اند در روز ۱۵ اسفند ماه در روز درختکاری، درختی را که سمبل موفقیت در این امر مهم بوده کاشته و میثاق نامه ای امضاء خواهد کرد. اختتامیه این پروژه ملی در اردیبهشت ماه در هفته سلامت برگزار می گردد.
حصیری اضافه کرد: در این فرایند دانش آموزان دارای اضافه وزن و چاقی و لاغری به مراکز بهداشتی درمانی ارجاع داده خواهند شد.
حصیری خاطر نشان کرد : در پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان تمام نهادها، ارگان ها، هلال احمر، شهرداری، شورای شهر، خانواده ها در کنار یکدیگر برای تحقق اهداف این پروژه ملی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار