پیام‌مدیرکل‌آموزش‌وپرورش استان به‌مناسبت‌روز خانواده‌وتکریم‌بازنشستگان

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن روز "خانواده و تکریم بازنشستگان" را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام‌مدیرکل‌آموزش‌وپرورش استان به‌مناسبت‌روز خانواده‌وتکریم‌بازنشستگان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی "خانواده و تکریم بازنشستگان" را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

هَلْ أَتَىٰ عَلَى الْإِنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئًا مَذْکُورًا (انسان/۱)

۲۵ ذی الحجه، روز نزول سوره مبارکه "هَلْ أَتَى" که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامیده شده، فرصت مغتنمی برای توجه به جایگاه رفیع و ارزش‌های معنوی خانواده با الگو گرفتن از خاندان پاک رسالت به عنوان نمونه کاملی از زندگانی سراسر سعادت است.

این روز همچنین یادآور تلاش های ارزنده و مجاهدت های خالصانه قشری فرهیخته، اندیشمند، صاحب تجربه و مهارت است که در نهایت اخلاص و صداقت و عاری از منت، 30 سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت رسانى به هموطنان و همنوعان خود صرف کرده و از جان مایه گذاشتند.

دستگاه بزرگ آموزش و پرورش امروز به خود می‌بالد که از پیشکسوتان و فرهیختگانی شریف، ارزشمند، صاحب اندیشه و کمال در این دستگاه عظیم بهره می‌برد که سال‌های متمادی با همت مضاعف و همدلی مثال زدنی در راستای توسعه، پیشرفت و تعالی نهاد مقدس تعلیم و تربیت گام‌هایی بزرگ برداشته، دستاوردها و افتخاراتی ارزشمند را به ارمغان آورده و نام خویش را جاودانه کرده‌اند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان اصفهان، ضمن بزرگداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان، از تلاش های ارزشمند پیشکسوتان فرهنگی استان که طی سال های خدمت خود، همواره عشق، تعهد و دلسوزی را سرلوحه امور قرار داده‌اند، صمیمانه قدردانی کرده، سعادتمندی و سرافرازی تمامی عزیزان بازنشسته و پیشکسوت را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار