مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ثبت سفارش کتب درسی منوط به ثبت نام دانش آموز است

اصفهان ( پانا) - محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد به دلیل اینکه ثبت سفارش کتب درسی در سامانه محدودیت دارد، خانواده ها نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام لازم را انجام دهند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سفارش کتب درسی منوط به ثبت نام دانش آموز است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهانعنوان کرد: بیش از ۷۵۰ هزار نفر دانش آموز در دوره های تحصیلی سال جدید ثبت نام می کنند که تا امروز نام بیش از ۸۵ درصد آن ها در سامانه سناد ثبت شده، بخش دیگری که باقی مانده باید تا امتحانات شهریور ماه منتظر بمانند و پس از تعیین تکلیف نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: به خانواده ها یا دانش‌آموزانی که همچنان برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه می شود به دلیل اینکه ثبت سفارش کتب درسی در سامانه محدودیت‌ دارد و از ۲۵ مرداد هم توزیع کتب درسی آغاز خواهد شد نسبت به ثبت نام به ویژه در پایه های ورودی اول و هفتم اقدام کنند. ضمن اینکه ثبت نام در میان پایه ها به وسیله مدیران واحدهای آموزشی انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد: پس از انعقاد این قرارداد همکاری خوبی بین اداره مخابرات استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان شکل گرفت که طی آن کلیه نقاط استان به اینترنت ADSL متصل شده و مدارس به مدت دو سال از اینترنت رایگان استفاده خواهند کرد.

اعتدادی اضافه کرد: تا پایان مرداد ماه تمامی اقدامات لازم برای محقق شدن این موضوع انجام می‌شود و به زودی همه مدارس تحت پوشش اینترنت رایگان قرار خواهند گرفت تا تدریس در فضای مجازی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار