برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - با حضور رئیس، معاون و کارشناس مسئولان اداره استثنایی جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش  شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان های استان تهران، اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور رئیس، معاون و کارشناس مسئولان اداره استثنایی برگزار شد.

در این جلسه دژن رئیس آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای اداری در جلسه، به خلاصه‌ای از فعالیتهای انجام شده در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: طرح سنجش، ساماندهی نیروها، تشکیل پایگاه‌های تابستانی از مهمترین فعالیت‌های اخیر اداره بوده است.

او در ادامه بیان کرد: ضرورت دارد همکاران جهت شروع آموزش در سال تحصیلی جدید آمادگی لازم را داشته باشند و براساس نظر مسئولین و ستاد ملی پیشگیری از کرونا آموزش را آغاز نمایند.

بررسی محتوای آموزشی مناسب و شبکه شاد، بررسی وضعیت مدارس، تأمین نیروی انسانی، پاسخ‌گویی به موقع به ارباب رجوع و تکریم آنان، بازدید از پایگاه‌های سنجش و مدارس، بررسی عملکرد پایگاه های تابستانی نیز از جمله مواردی بود که دژن بر آنها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار