مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه پیام‌ نور تشریح کرد

جزئیات نحوه ثبت درخواست غیرحضوری دانشنامه فارغ‌التحصیلان

تهران (پانا) - مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور جزئیات نحوه ثبت درخواست غیرحضوری دانشنامه دانش آموختگان این دانشگاه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات نحوه ثبت درخواست غیرحضوری دانشنامه فارغ‌التحصیلان

به گزارش دانشگاه پیام نور، رامین صادقیان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت توجه به سلامت دانشجویان و کارکنان دانشگاه، دانشجویان تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه جهت دریافت دانشنامه خودداری کنند.

وی افزود: دانش آموختگان برای درخواست دانشنامه باید پس از مراجعه به وبسایت سیستم گلستان(http://reg.pnu.ac.ir ) از طریق سربرگ پیشخوان خدمت و درخواست دانشنامه فوری، استان محل دریافت دانشنامه را تعیین کند.

وی با عنوان اینکه فقط دانشجویانی که بیش از یک سال از فارغ التحصیلی آنها گذشته است و نیاز فوری به دانشنامه دارند، می‌توانند از این طریق درخواست نمایند، اظهار کرد: دانشنامه‌های فوری صادر شده در اولین زمان ممکن از طریق پست به ستاد دانشگاه پیام نور استانی که دانشجو در پیشخوان گلستان تعیین کرده است، ارسال خواهد شد.

وی افزود: دانش آموختگان می‌توانند بعد از حداقل ۱۰ روز کاری از دریافت پیام آماده بودن دانشنامه در همان پیشخوان گلستان، همراه با کارت ملی و گواهینامه موقت به امور دانش آموختگان ستاد استانی که دانشنامه شان ارسال شده است، مراجعه نموده و دانشنامه خود را به همراه ریز نمرات تایید شده(در صورت درخواست ریز نمرات) تحویل گیرند.

وی یادآور شد: دانشنامه عادی سایر دانش آموختگان به استان و مرکز تحصیل دانشجو ارسال خواهد شد.

دانش آموختگان متقاضی دانشنامه فوری می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی، موضوع را از واحد صدور اداره دانش آموختگان با شماره ۲۳۳۲۲۵۷۲ و ۲۳۳۲۲۵۷۰ پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار