آموزشیاران سوادآموزی استان اردبیل استخدام می‌شوند

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: با برگزاری آزمون استخدامی، آموزشیاران سوادآموزی استان اردبیل استخدام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزشیاران سوادآموزی استان اردبیل استخدام می‌شوند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران سوادآموزی استان گفت: این آزمون بر اساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی با عنوان قانون استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران سوادآموزی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه بر اساس این قانون، آموزشیاران سوادآموزی می‌بایست در این آزمون شرکت می‌کردند، افزود: در استان اردبیل 303 نفر شامل این دستورالعمل هستند که امروز در این آزمون حضور یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: هر داوطلبی که حدنصاب نمره این آزمون را که 50 درصد تعیین شده است، کسب کند، به عنوان قبول تلقی خواهد شد و در مراحل استخدام قرار خواهد گرفت.

ناصری با بیان اینکه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون در گذشته به عنوان معلمان آموزش سوادآموزی خدمت می‌کردند، تصریح کرد: قبول شدگان در آزمون نیز بر اساس نیازهای آموزش و پرورش به عنوان معلم استخدام خواهند شد.

او در ادامه با یادآوری اینکه برای تعداد افراد قبولی عددی خاصی پیش بینی نشده است و صرفا همه افرادی که حدنصاب قبولی را کسب کنند، به عنوان پذیرفته شده تلقی خواهند شد، گفت: برای تعیین محل خدمت پذیرفته شدگان نیز تلاش ما این است که در نزدیک‌ترین محل نسبت به محل سکونت آنها تعیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار