دبیر سی و نهمین جشنواره تأتر فجردر رادیو نمایش اعلام کرد: مدیریت های قبلی برنامه نداشتند

تهران (پانا) - حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تاتر فجرامروز در گفتگوی زنده با برنامه «گیومه» رادیو نمایش اعلام کرد مدیریت های قبلی این جشنواره برنامه نداشته اند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیر سی و نهمین جشنواره تأتر فجردر رادیو نمایش اعلام کرد: مدیریت های قبلی برنامه نداشتند

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، مسافر آستانه ضمن اعلام این مطلب افزود:موقعیت خاص و ویژه ای است و برنامه ریزی سختی درپیش داریم، من هیچ تمایلی برای قبولی این سمت نداشتم و واقعا در این شرایط کار سختی بود.

وی ادامه داد:متاسفانه، در طول دوره مدیریت های گذشته برنامه وجود نداشته البته همه دلسوزانه کار کردند ولی چون تصمیم گیری ها فردیت محور بوده انتخاب‌های درستی انجام نشده است.

مسافر آستانه خاطر نشان کرد:من نسبت به آیین نامه های شورای سیاست‌گذاری تئاتر انتقاد دارم و از همه اهالی تئاتر میخواهم که نظرات خود را مکتوب به آقای قادر آشنا بفرستند چرا که نسبت به این آیین‌نامه ها نقد دارم.

وی همچنین تأکید کرد:امسال سالی است که بیش از گذشته به وجود رادیو تئاتر نیاز داریم و قطعا امسال رادیو تیاتر یکی از بخش‌های جشنواره تئاتر فجر خواهد بود.

دبیر سی و نهمین جشنواره تاتر فجردر پایان گفت:انشالله بتوانیم جشنواره ای را برای اهالی تیاتر برگزار کنیم، چرا که تعطیل شدن تئاتر درست ترین کار نیست و باید به هر حال تئاتر زنده بماند و به هدف خودش ادامه دهد، روال سابق را ادامه نخواهیم داد و تئاتر فجر ویژه‌ای خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار