فرماندار اسلامشهر: با برخورداری از مدیریت جهادی نشان دهیم که خدمتگزار واقعی مردم هستیم

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهربا حضور قائم مقام سازمان صمت استان تهران،فرماندار،معاونین ،رئیس دادگستری،فرمانده نیروی انتظامی ،مسئولین ادارات و نهادها و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: با برخورداری از مدیریت جهادی نشان دهیم که خدمتگزار واقعی مردم هستیم

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل،شهید آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو نفر از یاران باوفایش و شهدای خدمت در راه مبارزه با کرونا ویروس از اقدامات خوب دستگاه قضا در شهرستان اسلامشهر در برخورد با مجرمین و برقراری امنیت اجتماعی ، اخلاقی و آرامش روانی تقدیر کرد.

او در ادامه افزود : اکنون کرونا ویروس در دنیا زندگی اجتماعی همگان را دچار بحران نموده و تمامی دولت ها در گیر هستند و گفت ،پزشکان و پرستاران و شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیز در این مدت از نقش بسزایی برخوردار بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بیان کرد : کرونا ویروس ،تهدید آمریکا و سایر موارد نتوانستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند و آنچه نظام را تهدید می کند بازی های جناحی و سیاسی و ناکار آمدی دستگاه های اداری در ارتباط با ارباب رجوع هستند.

مرسلپور خاطر نشان کرد: با نظارت مستمر بر دستگاه های اداری و رفع مشکلات مردم با برخورداری از مدیریت جهادی نشان دهیم که خدمتگزار واقعی مردم هستیم .

در ادامه جلسه فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: در دوران سخت قرنطینه قبل با همکاری خوب مردم و مسئولین ، پزشکان ، پرستاران ، کادر درمانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توانستیم کرونا را مدیریت کنیم ،لیکن اکنون با عدم رعایت بعضی افراد و استفاده نکردن از ماسک به سوی بی نظمی در حال پیشروی هستیم.

در این برنامه با حضور قائم مقام سازمان صمت استان تهران از زحمات محمدی پور مدیر قبل اداره صمت اسلامشهر تجلیل به عمل آمد و ناطقی پور به عنوان مدیر جدید اداره صمت اسلامشهر معرفی گردید.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار