نقاهتگاه ۷۰ تخت‌خوابی ویژه بیماران کرونایی در منطقه ویژه پارس افتتاح شد

بوشهر(پانا) - نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا، با ظرفیت ۷۰ تخت در سالن ورزشی پردیس سازمان منطقه ویژه پارس، در عسلویه استان بوشهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نقاهتگاه ۷۰ تخت‌خوابی ویژه بیماران کرونایی در منطقه ویژه پارس افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مدیرعامل این سازمان هدف از راه اندازی این نقاهتگاه را شرایط ویژه منطقه اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه برخی از نیروهای شاغل در پارس جنوبی به صورت اقماری مشغول به فعالیت هستند، نیاز به چنین محلی برای جداسازی افراد مبتلا به کرونا از محیط خوابگاهی و کاری همسو با قطع چرخه انتقال، مورد نیاز بود که این امر امروز محقق شد.
ایرج خرمدل افرود: این نقاهتگاه در واقع ویژه بیمارانی است که شرایط مناسبی از نظر فاکتورهای عمومی دارند و نیاز به مراقبت‌های ویژه پزشکی ندارند، اما باید به نوعی از محیط عمومی برای جلوگیری از زنجیره انتقال فاصله داشته باشند.
وی ادامه داد: این مرکز با تمهیدات کامل بهداشتی و طبق دستور عمل وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تجهیز شده‌است و با یک دستگاه آمبولانس و کادر درمانی آماده خدمت رسانی به شرکت‌های منطقه و مردم محلی است.
خرمدل، با اشاره به ابلاغیه جدید وزیر نفت گفت: از این پس همه کارکنان این صنعت موظف‌ هستند در محل کار از ماسک و دستکش استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در منطقه پارس جنوبی در در آستانه افتتاح است، این مهم را گام اساسی در راه تشخیص و درمان این بیماری در منطقه خواند و گفت: همه تمهیدات برای جلوگیری از توقف روند تولید در منطقه ویژه پارس اندیشیده شده‌است.
وی اظهار کرد: با وجود تاثیر مخرب ویروس کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی در سطح جهان اما با پیش بینی‌های لازم و اقدامات مناسب همه دستگاه‌ها این بیماری تاکنون خللی در فعالیت‌های اقتصادی پارس جنوبی نداشته‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار