دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

57 مبتلای جدید به کرونا در بوشهر

۷۴۴ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر بهبودی قطعی یافتند

بوشهر(پانا) - دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۷۴۴ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت ۵۷ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد .

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
57 مبتلای جدید به کرونا در بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه 19 خردادماه ۵۷ نفر شامل ۳۱ مرد و ۲۶ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۵۷ مورد جدید، ۲۰ مورد در بوشهر، ۳ مورد در تنگستان، ۲ مورد در عسلویه، ۳ مورد در دیر، ۲۸ مورد در کنگان و ۱ مورد در شهرستان جم شناسایی‌شده‌اند.
وی تصریح کرد: از ۵۷ مورد جدید، ۲۶ خانم و ۳۱ آقا هستند که متأسفانه آقای ۶۳ ساله از شهرستان بوشهر نیز فوت‌شده‌ است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۸۶۸نفر) تاکنون ۷۴۴ نفر از آنان بهبود یافته و ۱۰۷۰نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۳۲ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
کشمیری بیان کرد: از ۳۲ مورد مبتلای جدید تعداد ۴ نفر در بخش Icu بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه برای سالم ماندن باید در خانه بمانیم خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، سفر نرفته، در تجمعات شرکت نکرده و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار