نتایج جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اعلام شد

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اعلام نتایج استانی ششمین جشنواره‌ الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد و گفت آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ایرانی و اسلامی از جمله اهداف آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نتایج جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اعلام شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی به منظور ارتقای کمی و کیفی دانشی، نگرشی و مهارت های مربیان، مشاوران و دبیران این درس در راستای توسعه و تعمیق تجربیات آنان برگزار می شود و فرصت مناسبی است تا همکاران با شیوه های موفق فعال تدریس آشنا شوند.

او ادامه داد: براساس سند تحول بنیادین، دستیابی به مراتبی از حیات طیبه به عنوان هدف برای آموزش و پرورش تعیین شده است و آنچه در این سند مد نظر است شکوفایی فطرت و ارتقای پنج عنصر تفکر، ایمان، علم، اخلاق و عمل در چهار عرصه ارتباط با خدا، خود، خلق و خلقت است و آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ایرانی و اسلامی یکی از اهدافی است که آموزش و پرورش مدنظر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: از 125 اثر رسیده به دبیرخانه استانی پس از داوری تعداد 8 اثر (4 اثر مربوط به پایه هفتم،4 اثر مربوط به پایه هشتم) به دبیرخانه کشوری در استان یزد ارسال شد.

او گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره ها موجب ارتقای قابلیت ها و توانمندی های همکاران عزیزمان را در حوزه های آموزشی و پرورشی فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار