آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از 17 خرداد99

زاهدان(پانا) _ مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان در جلسه کارگروه استانی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه زمان ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی را از 17 خرداد اعلام کرد و گفت : این آزمون با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در روز بیستم تیرماه در سراسر کشور به‌صورت همزمان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از 17 خرداد99

حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 1399 - 1398 مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند و رقابت علمی در بین دانش آموزان همان منطقه خواهد بود .

او با اشاره به اینکه در راستای سیاست محوری وزارت آموزش و پرورش در خصوص کاهش تمرکز ،کارگروه استانی آزمون ورودی می تواند در موارد خاص نسبت به تعیین ضوابط و شرایط ثبت نام در محدوده جغرافیایی منطقه ،ناحیه و شهرستان تصمیم گیری نماید بیان کرد: هر داوطلب می تواند در نمونه برگ تقا ضای ثبت نام ،یک رشته تحصیلی از شاخه نظری (علوم تجربی ،ریاضی فیزیک ، ادبیات و علوم انسانی) را انتخاب نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تعداد اولویتهای انتخابی دبیرستان های نمونه دولتی پس از تعیین در شیوه نامه ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

او ادامه داد: ثبت نام داوطلبان آزمون از روز شنبه مورخ 17 / 3/ 99 تا روز سه شنبه 27 / 3 / 99 از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد و آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه 20 / 4 / 99 در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

او مبلغ ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی را ۲۵۰ هزار ریال بیان کرد و افزود: این مبلغ ثابت و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجهی تحت هر عنوان ممنوع است.

گفتنی است: در این کارگروه در راستای اجرای دقیق امور مرتبط با اطلاع رسانی ،ثبت نام ،طراحی سوال ، برگزاری آزمون و اعلام نتایج تصمیم گیری و برنامه ریزی شد و مقرر گردید حداکثر ظرف مدت دو هفته بعد از برگزاری آزمون نسبت به اعلام نتیجه پذیرفته شدگان اصلی اقدام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار