اهدای بسته‌های آموزشی به دانش آموزان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان عنوان کرد با هدف کمک به رشد و تعالی دانش‌آموزان به مقاطع عالی تحصیلی و علمی بسته های آموزشی توسط کانون فرهنگی آموزشی قلم چی به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بسته‌های آموزشی به دانش آموزان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره کمیته امداد سیستان و بلوچستان، علیرضا دهقان اظهار کرد: در راستای عملیاتی کردن اهداف اساسنامه و سیاست های فرهنگی با توجه به نیازهای مددجویان تحت حمایت به ویژه نوجوانان و جوانان و در جهت توانمدسازی فکری و شکوفایی استعدادهای آنها در طول سال ارایه خدمات فرهنگی و تربیتی برنامه ریزی و اقدام می شود.

او ادامه داد: بر همین اساس برنامه های آموزشی و تربیتی خانوارهای تحت حمایت جهت اجرا در کانون های فرهنگی و تربیتی این نهاد در سراسر استان برنامه ریزی شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان عنوان کرد: مخاطبین دوره ای آموزشی در سطح شهرستان ها و ادارات این نهاد شامل زنان سرپرست خانوار، زنان و دختران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، همسران جوان، مستعدین اشتغال و خودکفایی و دانشجویان تحت حمایت است.

او افزود: همچنین برای موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور و راهیابی آنان به مراکز آموزش عالی بسته های آموزشی توسط کانون فرهنگی آموزشی قلم چی به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

دهقان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی شامل احکام، اخلاق اسلامی، قرآن کریم، آسیب های اجتماعی، فرزند پروری، مشاوره حقوقی، اهمیت علم آموزی و تشویق به ادامه تحصیل، مشاوره و هدایت تحصیل، مهارت های مطالعه، سبک زندگی اسلامی پرداخت کمک هزینه‌ تحصیلی و غیره از دیگر برنامه‌های ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار