بازیگر «بچه مهندس» خواننده شد!

تهران (پانا) - روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها از او سریال «بچه مهندس ۳» در حال پخش است، در اولین تجربه خوانندگی اش، تک آهنگ «بی مقصد» را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر «بچه مهندس» خواننده شد!

اولین تک آهنگ روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان «بی‌مقصد» منتشر شد. این بازیگر مدت‌هاست در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت جدی دارد ؛ به همین منظور اولین قطعه خود را با حال و هوای مجموعه بچه‌مهندس اجرا کرده است.

روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش این قطعه را پست کرده و نوشته است: «از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه‌هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می‌کنم.

خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی‌ام میلاد جوزی هم‌زمان با لطفِ بی‌دریغ شما به مجموعه بچه‌مهندس این برگ سبز رو تقدیم‌تان می‌کنم. نمی‌دونم چطوری از مهر و محبتی که این مدت نسبت به من داشتید تشکر کنم. سپاس ویژه از علیِ غفاری عزیز و اعتماد ایشان. و ممنونم از تک‌تک عوامل درخشان مجموعه بچه مهندس.

قدردانِ رفقایی هستم که شانه به شانه و با مهری بی‌دریغ در این پروسه دست یاری دادند.امیدوارم این هدیه ناقابل رو در آستانه عید سعید فطر دوست داشته باشید و برای گوش‌های شما عزیزان، امانت‌دار خوبی باشم.

قطعه «بی‌مقصد» با ترانه و ملودی هادی جولایی، صدای روزبه حصاری، تنظیم، میکس و مستر میلاد جوزی، نوازندگی ویولن بابک ایمانی، نوازندگی گیتار علیرضا الیاسوند ، کلیپی از نیما کزازی و عکاسی امین مرادی راد در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار