جلسه ستاد پروژه مهر ۹۹ آموزش و پرورش منطقه ۱۱

تهران ( پانا ) - جلسه ستاد پروژه مهر ۹۹ با حضور قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 و اعضای ستاد در سالن الفبا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد پروژه مهر ۹۹ آموزش و پرورش منطقه ۱۱

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۱، در ابتدای جلسه، گراوند مدیر منطقه ضمن گرامیداشت روز قدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر و تبریک عید سعید فطر، گفت: ان شاءالله با همت همه همکاران منطقه، پروژه مهر ۹۹ را به صورت منظم و با برنامه، پیش خواهیم برد.

گراوند گفت: ساماندهی مناسب نیروی انسانی و ثبت نام دانش آموزان در مدارس و ثبت به روز دانش آموزان ثبت نام شده در سامانه سناد، از مهم ترین مواردی است که همه اعضای ستاد پروژه مهر باید دقت عمل کافی بر آنها داشته باشند.

وی افزود: در خصوص ساماندهی نیروی انسانی، به علت کمبود نیرو در مدارس دولتی منطقه، اختصاص معاون فناوری در مدارس منطقه در سال ۹۹ امکان پذیر نخواهد بود.
در ادامه جلسه، توکلی مسئول ساماندهی پروژه مهر گفت: امید است با همت و تلاش اعضای پروژه مهر ۹۹، مانند سال گذشته ساماندهی مناسبی را برنامه ریزی کنیم و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته کمترین مشکل در زمینه ساماندهی داشته باشیم.

توکلی افزود: نقل و انتقالات در مدارس منطقه با دقت و بررسی و طبق قوانین اجرا خواهد شد. موارد درخواستی همکاران بررسی می شود و اولویت اول ساماندهی نیروها برای کلاس های درس در سطح مدارس منطقه خواهد بود.

وی گفت: در خصوص ساماندهی نیروها با همکاری مسئول فناوری منطقه، اقداماتی انجام شده است، نیروهای موجود در منطقه درمدارس ساماندهی شده و کمبود نیروها با ساعت حق التدریس جبران خواهد شد. از نیروهای بازنشسته به صورت حق التدریس برای جبران کمبود نیروها با اولویت دوره متوسطه اول و دوم و هنرستان ها و با توجه به قوانین استفاده خواهد شد.
در ادامه جلسه شیخ زاده، دبیر ستاد پروژه مهر گفت: با برگزاری منظم جلسات، به امور ساماندهی و پروژه مهر منظم و دقیق تر خواهیم پرداخت. ساماندهی نیرو طبق نیروهای سال گذشته در مدارس انجام خواهد شد و هیچ تغییری در مدارس نخواهیم داشت مگر در موارد خاص که در کمیته نقل و انتقالات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شیخ زاده افزود: در مورد ثبت نام دانش آموزان، تراز جمعیتی به طور خاص مورد توجه است و مدارس براساس ظرفیت دانش آموزی و طبق دستورالعمل های مربوطه به ثبت نام دانش آموزان عمل خواهند کرد و در مقطع دوم متوسطه، اولویت ثبت نام در هنرستان های منطقه برای دانش آموزان است.
در ادامه، موسوی دبیر ستاد ثبت نام در مدارس، به ستاد اصلی و ستاد فرعی ثبت نام در منطقه ۱۱ اشاره کرد و گفت: ستاد اصلی در منطقه و ستاد فرعی در هر مقطع در سه مدرسه تشکیل خواهد شد.

موسوی گفت: ساعات کاری ستاد ثبت نام در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از اول تیرماه ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر خواهد بود. همچنین ستاد اصلی در منطقه جوابگوی مراجعین خواهد بود و درخواست های مربوط به ثبت نام، جمع آوری و پس از بررسی دقیق به مدیر مدرسه اعلام خواهد شد.
در ادامه جلسه، مسئولین کارگروه های ستاد پروژه مهر منطقه، گزارشی از روند اجرای پروژه مهر ارائه کردند و مواد مطرح شده توسط همکاران جهت اجرا، مورد نقد و بررسی ستاد پروژه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار