مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

عملکرد آموزش و پرورش در دوران کرونا از نگاه مردم مثبت است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بازگشایی مدارس در شرایط کنونی را در راستای تحقق عدالت آموزشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد آموزش و پرورش در دوران کرونا از نگاه مردم مثبت است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، معلمان و کادر اجرایی مدارس همچون تکاورانی ایثارگر در کنار جامعه بهداشت و درمان کشور پا به عرصه فعالیت گذاشتند و با شعار آموزش تعطیل نیست، آموزشهای خود را از طرق دیگر پی گرفتند.

او در ادامه با اشاره به ابراز رضایت جامعه نسبت به عملکرد موفق معلمان بیان کرد: برای پوشش بیشتر فرایند آموزشهای فضای مجازی، وزارت آموزش و پرورش به دنبال ایجاد بستری مناسب و امن برای پوشش حداکثری آن برآمد و شبکه شاد را راه‌اندازی کرد.

صیدلو میزان فراگیری دسترسی این شبکه را برای دانش‌آموزان خوب ارزیابی کرد و افزود: هر چند که با اجرا و توسعه این شبکه، امکان دسترسی برای بخش قابل قبولی از دانش‌آموزان فراهم شد اما در عین حال دانش‌آموزانی که به دلایل متعدد امکان بهره‌مندی از این ظرفیت را ندارند نیز نباید از آموزش جا بمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بازگشایی مدارس را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش عنوان کرد که در جهت اجرای بیشتر عدالت آموزشی صورت پذیرفته است و تصریح کرد: برای پوشش بیشتر فرآیند تدریس، از ۲۷ اردیبهشت همه مدارس استان فعال هستند و دانش‌آموزان نیازمند به آموزش حضوری بنا به صلاحدید خانواده‌های خود می‌توانند در مدارس حضور پیدا کنند.

صیدلو حضور دانش‌آموزان در مدارس روستایی را بیشتر از مناطق شهری عنوان کرد و گفت: امیدواریم در این فرصت باقی مانده از سال تحصیلی همه دانش‌آموزان چه بصورت حضوری و چه از طریق فیلمهای آموزشی و شبکه‌های مجازی دروس خود را فراگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار