شیخ دیاباته از استقلال جدا می‌شود؟

تهران (پانا) - یکی از بازیکنانی که این روزها شایعات زیادی در رابطه با جدایی‌اش از استقلال و پیوستنش به یک تیم اماراتی بر سر زبان‌هاست، شیخ دیاباته است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شیخ دیاباته از استقلال جدا می‌شود؟

لیگ برتر ایران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا بهترین فرصت برای مطرح شدن فوتبالیست‌هایی است که بنابه هر دلیلی دیگر در سطح اول فوتبال اروپا نمی‌توانند برای خودشان جایی دست و پا کنند. در واقع مسابقات ما برای آن‌ها حکم سکوی پرتاب به سوی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را دارد و طی سالیان گذشته بارها شاهد آن بوده‌ایم که بازیکنان خوبی به تیم‌های ایرانی پیوستند و از اینجا عازم امارات، قطر و عربستان شدند. اتفاقی که گاهی اوقات حتی در رابطه با مربیان هم رخ داده و اصلاً نمی‌توان به آن‌ها خرده گرفت، چون کاملاً بدیهی است این نفرات نگاهی حرفه‌ای داشته و کسب درآمد برای‌شان اولویت دارد بنابراین اگر هم گاهی اوقات حرف از تعصب می‌زنند، به خاطر اقتضای زمان یا احترامی است که برای هواداران تیم کنونی خود قائل هستند. یکی از بازیکنانی که این روزها شایعات زیادی در رابطه با جدایی‌اش از استقلال و پیوستن او به یک تیم اماراتی بر سر زبان‌هاست، شیخ دیاباته است. مهاجم ارزشمند آبی‌پوشان که در فصل جاری انصافاً گل‌های فوق العاده‌ای به ثمر رسانده است.

افتتاح حساب مشکوک

هنگامی که قرار شد استقلال از طریق صرافی پول به حساب شیخ بریزد و طلب معوقه اش را تسویه کند، از این بازیکن خواسته شد به دلیل بحث تحریم‌ها، در یک بانک خارج از اتحادیه اروپایی حساب باز کند. از قضا دقیقاً در همان روزها شایعه ارائه پیشنهاد توسط العین و الوحده امارات به دیاباته مطرح شد و این بازیکن نیز همزمان با شایعه فوق در دبی حساب باز کرد. البته آن زمان بحث بر سر آن بود که اگر دیاباته در امارات یا ترکیه حساب داشته باشد راحت‌تر می‌توان پولش را پرداخت کرد ولی حالا زمزمه‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه شاید محل افتتاح حساب مهاجم استقلال با کشوری که می‌خواهد فوتبالش را در آنجا ادامه بدهد ارتباط مستقیمی دارد!

پیشنهاد ۷۰ درصدی

در رابطه با پیشنهاد اماراتی‌ها به دیاباته هنوز چیزی رسمی نشده، اما به صورت غیررسمی بحث‌های زیادی مطرح است مبنی بر اینکه واسطه‌های انتقال شفر به تیم بنی‌یاس حالا دنبال آن هستند که مهاجم استقلال را نیز اماراتی کنند. حتی عصر دیروز شنیدیم به شیخ گفته شده اگر از استقلال جدا شود و فصل آینده به لیگ حرفه‌ای امارات بپیوندد، یکی از تیم‌های این کشور حاضر است در همان ابتدای کار ۷۰ درصد از کل مبلغ قرارداد سال اول را به حساب این بازیکن واریز کند. البته همه این حواشی در حالی مطرح شده که مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند شیخ دیاباته تا پایان فصل آینده با این باشگاه قرارداد دارد و جدایی‌اش از جمع آبی‌ها بدون دریافت رضایتنامه میسر نیست. ادعایی که البته در رابطه با تیام هم مطرح شد و همه دیدیم این بازیکن در تابستان سال ۹۷ چقدر راحت از استقلال جدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار