مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

سازمان دانش آموزی بستر مناسبی برای همفکری دانش آموزان است

شهرری (پانا) -مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری به مناسبت ۲۱اردیبهشت، سالروز تاسیس سازمان گفت: بی شک سازمان دانش آموزی از نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان برخورداراست.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بستر مناسبی برای همفکری دانش آموزان است

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهارکرد: بدون تردید دانش آموزان هر جامعه،‌ سرمایه‌های گرانبهایی هستند که اگر مورد بی توجهی قرار گیرند برای جامعه مشکلات عدیده ای بوجود می آورند و باید سال‌ها تاوان ضرر و زیان آنها پرداخته شود.

او در ادامه با اشاره به اهداف سازمان دانش آموزی بیان کرد:تقویت تربیت اجتماعی و روحیه نظم و قانونگرایی ،تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی و خودباوری فرهنگی در دانش آموزان از مهم ترین برنامه های سازمان است که باید به آن به طور جدی توجه کرد.

شهبازی عنوان کرد: باید بستر مناسبی برای دانش‌آموزان مهیا نمود تا بتوانند استعداد های بالقوه خود را به منصه ظهور رسانند و داشتن نظم و انضباط از اولویت ها و اهداف سازمان دانش آموزی می باشد و دانش آموزان باید با شعار سازمان "همدلی،همفکری و همکاری" پیروی و با قدم برداشتن در مسیر امام راحل (ره) زندگی خود را پیش ببرند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار