برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - رزمایش همدلی و کمک مومنانه با حضور ، رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار،امام جمعه واوان، بخشدار و اعضای شورای شهر چهاردانگه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) در مصلای شهر چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در چهاردانگه

به گزارش روابط عمومی شهرداری چهاردانگه، دراین مراسم سرهنگ ابوذر مهدلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع)چهاردانگه در سخنانی ، بیان کرد: توانستیم دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه را با همکاری سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران، مجموعه شهری و خیرین گرانقدر در چهاردانگه برگزار کنیم.

او در ادامه با توضیح اینکه الحمدالله توانستیم بیش ازدو هزار بسته معیشتی و پانصد بسته بهداشتی برای نیازمندان شهر چهاردانگه آماده سازی کنیم، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با راه اندازی ناحیه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) در چهاردانگه خدمات شایسته و بجایی به شهروندان داشته باشیم.

در ادامه این مراسم سردار رستگار پناه رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار نیزدر سخنانی با توضیح اینکه رزمایش همدلی و کمک رسانی به نیازمندان یک عقبه‌ فرهنگی و تاریخی در کشور ما دارد، افزود: اکنون با دستور رهبر معظم انقلاب این رزمایش در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در کل کشور توسعه پیدا کرده است تا بیش از میلیون ها بسته معیشتی برای نیازمندان سطح کشور آماده سازی شود.

اوگفت: امیدواریم با افتتاح ناحیه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) و همکاری مجموعه های شهری قدم های موثری برای اهداف انقلاب و شهروندان چهاردانگه برداشته شود.

رستگار پناه بیان کرد: با توجه به ظرفیت های بالایی که در مردم و دانشمندان ما وجود دارد، کشور ما همواره برای آینده برنامه ریزی دارد تا بتواند مشکلات را به راحتی پشت سر بگذارد.

سپس حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرک واوان در اسلامشهردر سخنانی گفت: افتتاح ناحیه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) در چهاردانگه باعث خیر و برکت برای این منطقه خواهد شد.

او اظهار کرد: این رزمایش با امر رهبری باعث شد تا این موضوع در کل کشور و حتی مناطق محروم جریان داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی افزود: برکت مادی این رزمایش بهرمند شدن نیازمندان بوده، و برکت معنوی آن باعث می‌شود تا خداوند متعال به ما رحم کرده و لطف و نعمتش خودش را برای ما بفرستد.

امام جمعه واوان با تاکید براینکه فعال شدن گروه های مردمی در شهر باید گسترش پیدا کند، ادامه داد: مردم باید کار های فرهنگی و اجتماعی را در دست بگیرند و دولت موظف است کار را برای آنان تسریع کرده و همواره همراهشان باشند.

خبرنگار: امیر غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار