دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

بهبودی قطعی ۱۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی قطعی ۱۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

به گزارش وبدا؛ سعید کشمیری عنوان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه؛ ۳۲۱ نفر شامل ۱۷۹ مرد و ۱۴۲ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: ۴ بیمار جدید که در شهرستان دشتستان به ثبت رسیده‌اند، آقایی ۵۰ ساله و خانم‌هایی ۴۷، ۳۷ و ۳۰ دارای سابقه تماس با بیمار کرونایی هستند و همه بیماران به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۲۱ نفر) تاکنون ۱۶۳ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۴۰ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و هفت نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
وی تصریح کرد: مسئولان از برگزاری مراسم های تکریم و معارفه و مناسبت های سالیانه بدون فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی پرهیز کرده و در صورت برگزاری حتما دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی را رعایت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه عدم رعایت فاصله اجتماعی در هر نوع مراسمی موجب شیوع گسترده کرونا خواهد شد اظهار کرد: از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن تولد و عروسی، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیماری کرونا از بین نرفته، اگر افراد این بیماری را نادیده بگیرند بدون شک موجب مبتلای تعداد زیادی خواهد شد و این بیماری قربانی خواهد گرفت، بنابراین همکار کرونا در قربانی کردن افراد بیشتری نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار