معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

75 نفر در استان به عنوان سرباز معلم جذب می شوند

بوشهر(پانا)_معاون پشتیبانی‌ و‌‌ توسعه‌ مدیریت آموزش‌و‌پرورش استان‌بوشهر از جذب 75 نفر به عنوان سرباز معلم برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
75 نفر در استان به عنوان سرباز معلم جذب می شوند

به گزارش پانا ، غلامرضا دانش فر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح، برای سال تحصیلی 1400-1399 تعداد 75 نفر به عنوان سرباز معلم جذب آموزش و پرورش استان بوشهر می شوند.

دانشفر گفت : داوطلبان دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت صرفاً با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد که تاریخ اعزام به خدمت آنان ماه های تیر، مرداد و شهریور 1399 می باشد، می توانند جهت ثبت نام به ادارات شهرستان یا منطقه خود مراجعه نمایند.

دانش فر با بیان اینکه داوطلبان موقع ثبت‌نام باید فرم های تعهدنامه، درخواست و پرسشنامه اطلاعات گزینش فردی را تکمیل نمایند، افزود: سلامت کامل جسمی، روحی و روانی داوطلبان متناسب با شغل معلمی باید به تایید اداره کل آموزش و پرورش استان برسد.

معاون پشتیبانی‌ و‌‌ توسعه‌مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ادارات تابعه باید حداکثر تا 15 اردیبهشت، فهرست و مدارک افراد حائز امتیاز لازم را در اختیار هسته گزینش استان دهند، خاطرنشان کرد: با اعلام نظر گزینشّ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی حداکثر تا29 اردیبهشت ماه به اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت ارسال می شود.

وی با ممنوع دانستن بکارگیری معلمان وظیفه در بخش های اداری، مدارس شهری و مرکز استان، تصریح کرد: معلمان وظیفه در کلاس های درس واحد های آموزشی در مناطق محروم روستایی بکارگیری خواهند شد.

دانش فر ادامه داد: اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف در آموزش و پرورش ممنوع است و انجام خدمت ضرورت، هیچگونه حق استخدامی برای افراد در آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند.

دانش فر با بیان اینکه ارائه درخواست معافیت تحصیلی و پزشکی مانع استفاده داوطلب از سهمیه سربازمعلمی می شود، تاکید کرد: داوطلبانی که درخواست معافیت تحصیلی یا پزشکی ارائه کرده اند برای جلوگیری از حذف شدن از لیست سرباز معلمی باید تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام کنند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه افراد پذیرفته شدگان نهایی ار بین کسانی که فاقد کسرخدمت باشند، انتخاب می شوند، گفت: پذیرفته شدگان از ابتدای تیرماه به مراکز آموزش نظامی اعزام شده تا پس از گذراندن دوره آموزشی به مدت 2 سال تمام در کلاس های درس واحد های آموزشی در مناطق محروم روستایی خدمت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار