ششمین جلسه ستاد استانی پیشگیری از بیماری کرونا در آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد

کرمان(پانا) - ششمین جلسه ستاد استانی پیشگیری از بیماری کرونا در آموزش و پرورش استان کرمان با محوریت پیگیری وضعیت آموزش مجازی در استان و استفاده موثر از شبکه آموزشی شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جلسه ستاد استانی پیشگیری از بیماری کرونا در آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ماشاالله میرزاحسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و دبیر ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس استان از پیگیری وضعیت آموزشی دانش آموزان به صورت حضوری، مجازی و تهیه بسته‌های یادگیری خبر داد و گفت: با جدیت و حساسیت خاصی، آموزش تمامی دانش آموزان در سراسر استان پیگیری می شود.
وی از واریز ۳۶ میلیارد ریال به حساب مدارس استان به عنوان سرانه بهداشتی خبر داد و افزود: مدیران مدارس باید از این سرانه فقط جهت تهیه مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده استفاده کنند.

میرزا حسینی با اشاره به هفته سلامت خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی، برنامه های هفته سلامت در سال تحصیلی جاری با شعار حمایت همگانی از مدافعان سلامت به صورت مجازی در حال پیگیری است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از راه اندازی پویش "هر دانش آموز، یک سفیر سلامت" و "هر مدرسه، یک پایگاه سلامت" در استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار