دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر:

ابتلای ۳ نفر دیگر به کرونا در استان بوشهر

بوشهر(پانا) - نتیجه تست کرونا سه بیمار دیگر در استان بوشهر مثبت اعلام شد تا شمار بیماران به ۱۸۱ نفر برسد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ابتلای ۳ نفر دیگر به کرونا در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون 37 بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و در مراقبت خانگی به سر می‌برند.
کشمیری عنوان کرد: با اضافه شدن 3 مورد دیگر، مجموع افرادی که در استان بوشهر به کرونا مبتلا شدند در روز 4 اردیبهشت‌ماه به عدد 181 رسید.
وی اضافه کرد: از سه بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، دو بیمار از شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان عسلویه هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: دو بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، یکی از آنها خانمی 34 ساله است که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و دیگری آقای 82 ساله است که در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.
کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید شهرستان عسلویه نیز آقایی 61 ساله ساکن شیراز است که با حال عمومی خوب ترخیص و در منزل تحت مراقبت است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد جزئیات مورد جدید مبتلا شده به کرونا در استان بوشهر چنین عنوان کرد: در حال حاضر 8 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند و روند درمانی خود را سپری می‌نمایند.
کشمیری ادامه داد: در حال حاضر 44 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر تحت مراقبت قرار دارند.
کشمیری خاطرنشان کرد: همچنان از مردم درخواست داریم تا با ادامه رعایت بهداشت فردی و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی همراه مدافعان سلامت در مبارزه و شکست کرونا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار