یک میلیارد تومان به هنرستان های گلستان اختصاص داده شد

گلستان(پانا)- ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه استان گلستان از تخصیص یک میلیار تومان به هنرستان های استان گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یک میلیارد تومان به هنرستان های گلستان اختصاص داده شد

اولین جلسه بررسی خرید تجهیزات آموزشی هنرستان‌های استان، با حضور مسئولین اداره کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و کارشناسان فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش در دفتر معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، از تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات هنرستان‌های استان گلستان خبر داد و گفت: این مبلغ پس از انجام مناقصات و تشریفات اداری و قانونی، قابل وصول است.

وی گفت: کارشناسان شاخه‌های کاردانش و فنی و حرفه ای باید چشم انداز توسعه و پایش رشته ای را برای 5 سال آینده در نظر گرفته و مبادرت به خرید تجهیزات نمایند.

حاجیلری افزود: تجهیزات خریداری شده با تشریفات قانونی و به صورت متمرکز فراهم می‌شود و سپس با توجه به ظرفیت شهرستان ها به مناطق ارسال شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در پایان گفت: 60 درصد این اعتبار برای هنرستان های فنی و حرفه ای و 40 درصد نیز برای هنرستان‌های کاردانش بوده و هدف از تامین این تجهیزات توسعه مهارت های مبتنی بر بازار کار و جهش تولید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار