دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

۲ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد

بوشهر(پانا) - دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر، ۲ نفر به لیست مبتلایان این ویروس در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۲ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری عنوان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه ۳۰ فروردین ۱۶۲ نفر شامل ۹۰ مرد و ۷۲ زن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از دو بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یک بیمار از شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان عسلویه هستند.
وی تصریح کرد: بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر خانمی ۳۴ ساله و بهورز است که با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت است.
کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید دیگر آقایی ۴۵ ساله ساکن خرمشهر و شاغل در عسلویه است که چهار روز است از مرخصی برگشته و در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۵۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۶۲ نفر) تاکنون ۱۴۶ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دورهمی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در تجمع نگرانی‌هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا شده و اگر این بیماری گسترش پیدا کنند ممکن است قابل جبران نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار