عنایت مهر: باید در تولید محتوای مجازی هدفمند و باانگیزه پیش رویم

تهران (پانا) - غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ بیان کرد تولید محتوای مجازی در حوزه فعالیت های پرورشی به برنامه ریزی بلندمدت و هدفمند نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عنایت مهر: باید در تولید محتوای مجازی هدفمند و باانگیزه پیش رویم

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در این ایام و ضرورت استمرار تعلیم و تربیت دانش آموزان، می بایست برای تداوم فعالیت ها، خود را با شرایط موجود وفق دهیم. اگر در این ایام با سستی و بی انگیزگی پیش رویم از روند تعلیم و تربیت دانش آموزان عقب می مانیم. فرصت ها اندک است و باید بهترین استفاده از فرصت ها در این ایام و در فضای مجازی داشته باشیم.

وی افزود: از آنجا که تربیت به زمان و مکان خاصی محدود نیست، حوزه پرورشی آموزش و پرورش باید همانند حوزه آموزش و بلکه قوی تر از آن، تحت هر شرایطی راهکار و برنامه داشته باشد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ گفت: در اولین جلسه شورای تربیتی منطقه، که با حضور کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه های مختلف معاونت پرورشی برگزار شد، هر یک از اعضاء نظرات و دیدگاه های خود را درباره تولید محتوا در حوزه فعالیت کارشناسی خود ارائه دادند. در نهایت مقرر شد جدولی به مدارس ارسال شود که هر مدرسه نوع آثار، حوزه مرتبط با اثر و گروه مخاطب را مشخص کند تا در وهله اول کیفیت محتوای مدارس پایش شود و بهترین آثار را برای ارسال به همه مدارس داشته باشیم. از طرفی لازم است میزان مشارکت مدارس در تولید محتوا و نوع و ارزش آثار مشخص شود.
عنایت مهر همچنین گفت: برای تولید محتوای پرورشی باید آموزش های لازم به مدارس داده شود و با دادن راهکار و نقشه راه به مدارس، انگیزه مدیران و معاونین پرورشی را برای کار در فضای مجازی تقویت کنیم.
عنایت مهر در پایان گفت: متولیان حوزه پرورشی باید تحت هر شرایطی بتوانند در فضای مجازی برنامه و محتوای جذاب ارائه کنند، از این رو برنامه ریزی برای تولید محتوای مجازی در حوزه فعالیت های پرورشی آموزش و پرورش باید برای بلندمدت در نظر گرفته شود و حتی پس از عادی شدن شرایط و بازگشایی مدارس باید علاوه بر فعالیت های حضوری در مدارس، بتوانیم محتواهای فاخر و ارزشمندی در حوزه های مختلف پرورشی در فضای مجازی ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار