کرونا همچنان در بوشهر در کمین است

بوشهر(پانا) - مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت خطر بیماری کرونا کماکان وجود دارد و باید از آزادی‌پنداری و سهل انگاری بپرهیزیم.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کرونا همچنان در بوشهر در کمین است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، اسماعیل کاظمی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بوشهر بیان کرد: در پی شروع طرح فاصله گذاری هوشمند و آغاز فعالیت برخی صنوف و کارهای اقتصادی و تسهیل تردد بین شهرستانی، این نگرانی وجود دارد که برخی افراد احساس کنند دیگر مخاطرات کمتر شده و نیازی به رعایت دقیق ضوابط نیست، ولی باید اعلام کنم که کرونا همچنان در کمین است و خطر وجود دارد.
وی اضافه کرد: نباید ذره‌ای احساس عادی سازی شود بلکه باید با قوت و بیش از پیش موارد و توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از آزادی پنداری باید متولیان و بخش‌های دولتی و عمومی نسبت به رعایت موازین و توصیه‌های بهداشتی و کنترلی اقدام کنند.
کاظمی یادآور شد: مردم باید در خانه بمانند و تنها برای امور ضروری از منزل خارج شوند و در زمان خروج از منزل، باید همه دستورات بهداشتی رعایت شود.
وی گفت: تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس، باید عموم مردم رعایت مسائل بهداشتی را در اولویت قرار دهند و از رسانه‌ها نیز انتطار داریم در زمینه فرهنگ‌سازی در بحث کنترل ویروس کرونا اهتمام ورزند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار