دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر:

بهبودی 109 بیمار/ عدم‌تغییر آمار کل مبتلایان

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت با اعلام آزمایشگاه ویروس کرونا در بوشهر تا ساعت 14 روز سه‌شنبه نوزدهم فروردین99 مورد جدید به لیست مبتلایان استان بوشهر اضافه نشد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی 109 بیمار/ عدم‌تغییر آمار کل مبتلایان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، دکتر سعید کشمیری گفت: در حال حاضر 62 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
دکتر کشمیری عنوان داشت: تاکنون 807 نمونه به آزمایشگاه تشخیص کرونا ارسال‌شده است که از این تعداد پاسخ 799 مورد به دست ما رسیده است و تا این ساعت تعداد 132 نمونه مثبت در استان بوشهر به تأیید رسیده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره تغییر ساعت کار آزمایشگاه کووید19 چنین گفت: تا پیش‌ازاین پاسخ نمونه‌های ارسالی(شب تا صبح) در ساعات اولیه بامداد هرروز، توسط دو متخصص ویروس‌شناسی دانشگاه به ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه اعلام و تا ظهر همان روز نیز اطلاع‌رسانی می‌شد، اما با تغییر ساعت کاری آزمایشگاه (صبح تا شب )که به‌منظور حفظ سلامتی همکارانمان صورت گرفته، پاسخ نمونه‌های ارسالی در روز بعد به اطلاع عموم می‌رسد.
دکتر کشمیری با ابراز گلایه از برخی شهروندان در عدم جدی گرفتن و رعایت فاصله اجتماعی افزود: نکته‌ای که واقعاً موجب نگرانی ما می‌شود عدم توجه برخی هم استانی‌ها برای پرهیز از حضور در اجتماع و شرکت آنان در مراسم خاک‌سپاری، ختم، جشن تولد و دورهمی های خانوادگی است و این موضوع تلاش همگانی برای مقابله با کرونا را با آسیب جدی مواجهه می‌کند.
وی با اشاره به اعتقاد خود درباره شفافیت ارائه آمار و اطلاعات مبتلایان به کرونا در استان بوشهر خطاب به عموم مردم گفت: همواره معتقد به ارائه آمار شفاف از وضعیت کرونا در استان هستیم و از عموم مردم نیز درخواست داریم با پرهیز از توجه به شایعات در فضای مجازی، اخبار و اطلاع‌رسانی حوزه سلامت به‌ویژه کرونا را تنها از سایت و کانال‌های اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار