کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی خیر دانشگاه کاشان به حامیان مردمی مبارزه با کرونا در کاشان

اصفهان (پانا) - عضو هیات مدیره بنیاد نخبگان دانشگاه کاشان از کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی علی سعیدی یکی از خیرین دانشگاه و آموزش عالی به حامیان مردمی کاشان که در مقابله با بیماری کرونا خدمت می کنند خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی خیر دانشگاه کاشان به حامیان مردمی مبارزه با کرونا در کاشان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کاشان، حمیدرضا فهیمی تبار افزود: مبلغ حمایت مالی این خیر گرانقدر، در سه بخش پیشگیری از بیماری کرونا با توزیع بسته های بهداشتی، کمک به اقشاری که آسیب مالی در این مدت دیدند و تکریم از کادر درمان این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: حامیان مردمی مبارزه با کرونا کاشان از زمان شیوع ویروس کرونا تا دهم فروردین حدود 4700 بطری آب میوه تازه بین کادر درمان بیمارستان بهشتی و زحمت کشان در دارالسلام و بیش از دو هزار بسته بهداشتی شامل ژل، مایع صابون، دستکش، ماسک مایع ضد عفونی کننده سطوح و دستمال کاغذی در محلات کم برخوردار شهر توزیع کرده است.
مشاور رئیس و عضو هیات مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه مردم و به خصوص کادر پزشکی و درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و مقابله با این بیماری نیازمند اراده جمعی است خاطر نشان کرد: این حرکت های خودجوش، موجب ارتقای فرهنگ همکاری و همدلی در جامعه شده و امیدوارم همه با هم بتوانیم یاری گر کادر بهداشتی و درمان در جبهه نبرد بی امان با کرونا ویروس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار