شیوع ویروس کرونا تاکیدی بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک

بوشهر(پانا)_ مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت قطعا بین مقابله با شیوع ویروس کرونا و توسعه دولت الکترونیک رابطه معنادار وجود دارد .

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شیوع ویروس کرونا تاکیدی بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک

به گزارش روابط عمومی استانداری، سید موسی موسوی اظهار کرد: کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات از راههای موثر کاهش بسیاری از مشکلات جامعه از قبیل افزایش هزینه زندگی، خستگی های جسمی و روحی، ترافیک و بسیاری معضلات دیگر از جمله مشکل فعلی جامعه یعنی شیوع بیماری کرونا است.
موسوی افزود: با توجه به تاکید بر استقرار دولت الکترونیک در برنامه ششم توسعه کشور، تکلیف مهم دستگاه های اجرایی استان در حال حاضر، اجرای وظایف قانونی و مشخص شده در برنامه ششم توسعه و بخشنامه های اخیر در خصوص توسعه محتوا و خدمات الکترونیک می باشد.
موسوی خاطر نشان کرد: از جمله دلایل مهم مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری ها، دریافت خدمات شهرسازی از جمله صدور پروانه ساخت و پایان کار است که با توجه به تاکیدهای دفتر فنی استانداری تعداد زیادی از شهرداری ها بخشهایی از خدمات فوق را الکترونیکی نموده اند ولی با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری شهروندان، همه شهرداری ها موظف به تسریع در ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه الکترونیکی خدمات فوق هستند.
موسوی یادآور دشد: قطعا بین مقابله با شیوع ویروس کرونا و توسعه دولت الکترونیک رابطه معنادار وجود دارد لذا تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی استان موظف به تسریع در افزایش خدمات الکترونیکی برای کاهش مراجعه حضوری مردم هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار